"Bekeerde" Verkragter

Wil jy meer weet oor Blanke Nasionalisme en die Afrikaner Volk? Pos hier.

"Bekeerde" Verkragter

New postby jerubbaal » Wed Jul 15, 2009 8:26 pm

Met afgryse verneem dat FW ‘n spreker was tydens Solidariteit se “redenaars” oor :o
Regstellende aksie. Dit is soos om ‘n “ongevonniste” verkragter te vra om tiener miesies toe te spreek oor die nutteloosheid van verkragting.
:x VOLKSVEKRAGTING deur VOLKSVERAAIER.
clip-art-characters-man-confused-01.gif
Doff
clip-art-characters-man-confused-01.gif (5.55 KiB) Viewed 1328 times
Eze 3:5 want jy is nie gestuur na ‘n volk wat duister van spraak en swaar van tong is nie, maar na die huis van Israel
jerubbaal

Re: "Bekeerde" Verkragter

New postby Skouspel » Mon Jan 11, 2010 1:27 pm

Jy is reg in jou vergelyking.
Solidariteit is ook nie vir my wat dit op die oog af lyk nie.
Kyk nou na die Helpende Fonds.
Ek sit eendag by 'n fees en hier kom 'n Blanke kind aan met 'n papier om te teken dat ek gekant is teen kindermishandeling?
Goed, ek verstaan die prinsiep, maar dan gaan dieselfde kind ook na die anderskleuriges toe. Nou wie wil hulle beskerm. Die Blanke kind of alle kinders?
Wat het die anderskleuriges met ons te doene?????
Ek is in beginsel gekant teen die Slawerny tydperk toe die Blankes met slawehandel begin het. Hierdie slawe is in aanhouding "gebroei" en verkoop en vandag sit ons met die probleem. Hoekom in die eerste plek gebruik maak van anderskleuriges as slawe. Hoekom nie jou eie mense ekonomies bekragtig en hulle die werk gee nie?
Ons mense het so gewoond geword aan die kultuur van anderskleurige slawe/werkers dat hulle almal, deur die bank, swartes en dies meer aanhou wat sy huis skoonmaak en sy gras sny. Hoekom nie ons eie kinders leer dat arbeid adel is nie?
Dan kom ek by sg regse leiers wat van die verhoog af verkondig hoe gekant hulle teen die swartmag is, maar dan bring die aija die tee in en die outa was die baas se kar buite. Hoe werk dit?
Dit is mos dan mos hier waar die terroris die info kry wat sy makkers benodig om die witman te beroof, verkrag en besteel en wie weet wat nog????
Wanneer stop ons die gebruik van swart arbeid in die huise?
Dink net hoeveel van hulle gaan dan werkloos wees en hoeveel van ons eie mense mag dalk-dalk net wil die werkies doen.
Hier kan ons mos leer om self die werk te doen. Wat is fout om jou eie gemors skoon te maak?
Ons moet ons kinders opvoed in hierdie dinge. Dit is hoe die vyand ons bekruip het... die slaaf het die meester geword.
Skouspel

New postby Steenbok » Mon Jan 11, 2010 1:34 pm

Amen en sela vir hierdie stelling van jou.
Ekself is gekant teen die gebruik van k4 arbeid.
Dit lyk my ons WIT RAS beskou dit in SA as 'n skande om jou eie bed op te maak en jou eie badkamer skoon te maak.
By hoeveel huise het ek nie al ingestap nie, waar die kinders botweg weier om skoon te maak want dit is nie "hulle werk nie" So asof dit benede hulle is, maar dit is nie benede hulle om vuil te maak nie.
Ek is gekant teen dinge wat dr Verwoerd voorgestaan het. Hoekom moet die witman "omgee" vir die k4? Kan iemand my antwoord, of gaan ek weer die sop storie kry van dit is ons Goddelike plig?
Twak, waar se Jesus ons moet die k4 als gee en nog meer en nog boonop kyk na die sleg d**
Steenbok

New postby Sarel » Mon Jan 11, 2010 1:43 pm

Dit is ook MY ondervinding dat SOLIDARITEIT nie helemal so eerlik is met ons nie.
Ek is lid daar en dinge maak nie vir my so lekker SIN aldag nie.
Daar is soveel projekte en projekte en hulle is altyd voor op die nuus, maar waar is die DOEN??
Waar is die opregtheid?
Kom ons begin bo. Hoekom sou hulle FW vra om mense toe te spreek?
Is dit omdat hy die Broederbond se beskermheer is en van Solidariteit se topmense is Broederbondslede?
Ek dink hier is jou antwoord....kom ons gaan krap dieper...miskien kom ons af op die beendere in die doodskis... :twisted:
Sarel

Return to Vrae en stellings